13 листопада 2015

РОЗВИТОК ТУРИЗМУ - СПРАВА СПІЛЬНА!

Свої туристичні можливості Полтавщина презентувала під час ІХ Міжрегіональної виставки-турсалону, яка проходила у м. Полтава. 

Область має чим здивувати найвибагливішого на найпродвинутішого туриста: музеї весілля, рушників та, навіть, олії, нові екскурсійні маршрути стежками видатних полтавців, крім того туристи можуть відкрити для себе космічну, авіаційну Полтаву, а екстремали погасати на велосипедах , або на гірзьколижних базах відпочинку! 



А якщо життя не уявляєте без смартфону і ви активний користувач нових технологій – то для вас є спеціальний туристичний маршрут із застосуванням QR-коду. 


В свою чергу Асоціація індустрії гостинності України (АІГУ) вразила учасників заходу ідеєю створення агро-рекреаційних кластерів як можливості розвитку сільського зеленого туризму. А ще підписала із управлінням інфраструктури та туризму Полтавської області Угоду про співпрацю. 



«Ми дуже раді співпрацювати із Асоціацією в напрямку створення агро-рекреаційних кластерів. Ідея цікава і має перспективу. А головне – це допоможе ще більше розвинути та популяризувати нашу область серед туристів», - зазначила Лариса Оніщук, заступник начальника вищезгаданого управління. 

До речі, окрім Полтавської під час турсалону були представлені туристичні Запорізька, Кіровоградська, Київська, Миколаївська, Сумська, Тернопільська та Харківська області. Представники кожної з них цікавилися і розпитували про суть і механізми впровадження агро-рекреаційних кластерів. 








Представники АІГУ пояснили, що такий кластер має на меті створення єдиного комплексного туристичного продукту шляхом залучення сільського населення, фермерів та культурно-історичних об’єктів, якими багата та чи інша місцевість. Таким чином турист матиме максимально широкий спектр запропонованих послуг та видів відпочинку. А ще зможе придбати у місцевого фермера його продукцію. 

В результаті задоволеними запишуться абсолютно всі учасники процесу: турист – бо гарно відпочив і має купу вражень; власник садиби – чесно заробив за рахунок прийому туристів, фермер – теж поповнив свій гаманець, адже продав продукцію, яку виробляє. А культурно-історичні пам’ятки (будь-то музей, парк, чи що інше) – промоцію та сплачені туристом кошти за відвідини.



«Це надзвичайно цікава ідея, яка має перспективу. Але для того, щоб ідея мала поштовх до реалізації, її потрібно детально пояснити і навчити людей як створювати такі кластери. Тому перше, що ми зробимо у співпраці із Асоціацією – заплануємо серію навчальних семінарів у районних центрах», - сказала пані Лариса. 


Представники туристичного напряму кожної із областей висловили бажання теж співпрацювати та переймати такий досвід.