18 листопада 2015

ЯК ПІДТРИМАТИ УКРАЇНСЬКОГО СЕЛЯНИНА-ФЕРМЕРА ЗАВДЯКИ ТУРИЗМУ

Можливість співпраці та організації ознайомчих екскурсій на сімейні молочні ферми обговорювали під час робочої зустрічі представники Асоціації індустрії гостинності України та ТОВ «Данон» Україна.


Ідея організації екскурсійних програм на сімейні молочні ферми, які інвестуються компанією «Данон», може стати поштовхом до зростання інтересу туристів до ознайомлення із діяльністю фермерів. А для селянина – додатковим заробітком та промотуванням своєї продукції. Так як одним із напрямів діяльності Асоціації є створення агро-рекреаційних кластерів, така ідея органічно вписується в здійснення головної мети – популяризації туристичної привабливості села та загалом розвитку сільських територій. 

«Компанія «Данон» вже не перший рік інвестує у приватні господарства, аби підтримати українського селянина у непростий економічний для країни час. Мета у нас з вами спільна – допомогти сьогодні селянину вижити. Тож зі свого боку ми обіцяємо розглянути всі можливі варіанти подальшої співпраці із Асоціацією», - зазначив під час зустрічі представник ТОВ «Данон» Олександр Лисов.


Для довідки: впродовж 2015 – 2016 рр. компанія «Данон» проводить проект зі створення молочних ферм сімейного типу. Кожна родина безповоротно отримає обладнання на суму $6 тис. З умовами конкурсної програми можна ознайомитися тут: http://www.vassr.org/node/2023 

Вже найближчим часом Асоціація індустрії гостинності України та ТОВ «Данон» планує офіційно підписати договір про співпрацю. В результаті разом ми зможемо створювати комплексний туристичний продукт на територіях Полтавської, Миколаївської, Херсонської областей, де Асоціація вже працює над створенням агро-рекреаційних кластерів.